Jak schudnąć z brzucha w 2 tygodnie?

Jakie macie postanowienia noworoczne? Pragniecie rzucić palenie, zmienić pracę, czy może zgubić zbędne kilogramy? Jeśli Waszym celem jest to ostatatnie, to ta publikacja jest właśnie dla Was. W dzisiejszej publikacji pragniemy przedstawić szereg porad dotyczących skutecznego odchudzania.

Odchudzanie – czyli jak schudnąć z brzucha, ud i pupy?

Nadmiar tkanki tłuszczowej to nic innego jak otyłość. O ile budowanie jej to proces bardzo łatwy, o tyle spalanie – już nie. To proces skomplikowany, wymagający i długotrwały. Gdyby było inaczej, ilość osób z nadwagą byłaby znacznie mniejsza.

Statystyki są nieubłagane. Populacja osób z nadwagą stale wzrasta. Liczby są zatrważające, bowiem na przestrzenii ostatnich 25 lat liczba osób otyłych podwoiła się. A przecież medycyna cały czas ewoluuje i podaje na tacy nowe rozwiązania na odchudzanie. Dlaczego zatem liczba ta maleje, zamiast rosnąć?

Przyczyn jest co najmniej kilka, ale tą najważniejszą jest wygodny tryb życia. Ludzie przyzwyczajają się do automatyki i robotyki. Coraz więcej rzeczy wykonywanych jest za nas. Wygodnictwo niesie za sobą nadwagę, niezaprzeczalnie.

Dieta na odchudzanie? Jaka?

Choć w sieci znaleźć można wiele różnych gotowców, to polecamy ułożyć dietę w pojedynkę. Wykorzystując tabelę kaloryczności i wartości odżywczych zdobędziemy świadomość, która umożliwi nam skuteczniejszą walkę o lepszą sylwetkę. Jeśli będziemy wiedzieć jak dużą bombą kaloryczną jest czekolada, to łatwiej będzie nam sobie jej odmówić.

Przed stworzeniem diety należy ustalić zapotrzebowanie kaloryczne (na podstawie warunków fizycznych oraz pracy jaką wykonujemy).

Czy warto trenować?

Owszem – można skutecznie się odchudzać korzystając z samej diety. Jednakże efekty będą pojawiać się na tyle wolno, że możemy stracić motywację. Dlatego też, naszym zdaniem trening jest równie ważny, co dieta.

Jak trenować? Przede wszystkim systematycznie i z odpowiednim zaangażowaniem. Trening (w jakiejkolwiek formie) powinien być wyczerpujący i ciężki. Aby nie stracić zapału i motywacji do treningu zalecamy przygotować szczegółowy plan. To z całą pewnością pomoże utrzymać motywację na najwyższym poziomie.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*